dimarts, 26 de novembre del 2013

Perquè he vingut a aquest món?

En aquest bloc explicaré el meu procés de transformació. Aquest procés no està sent fàcil, i considero que tant sols està començat, i encara no estic ni al 40%. M'estic reinventant cada dia. L'objectiu, avui, és escriure alguna cosa, i, setmanalment, fer una publicació, més o menys llarga, per tal d'obligar-me a escriure, i a arribar a respondre a la pregunta perquè he vingut a aquest món?

Es tracta de descobrir què he de fer per desenvolupar aquell talent o habilitat innata. Per mi no és fàcil respondre a aquesta pregunta, per això, segurament estic llegint llibres d'auto ajuda  escoltant programes de ràdio, visitant pàgines web a internet, i, també, estic vivint la vida de forma més concient. Una de les coses que he llegit, és que si penso en el dia de la meva mort, en com vull que em recordin els meus éssers estimats, aquí és on trobaré la resposta als valors i coses que són importants per mi.

Primer he de saber el què. I després, reinventar-me. És la meva responsabilitat. 

Ara, sóc concient del preu que he pagat, i que estic pagant, per les emocions negatives que he viscut pel fet d'estar deprimida. Estic en el camí. Mirant cap al futur.

El principi del canvi

L'actitud ho és tot. I per començar, jo estic en la feina de desfer limitacions mentals, i creences limitants. 

Sempre he pensat que l'important és estar content amb el què tens. Ara, m'estic replantejant aquesta afirmació, i la reescriuria a: és important estar content amb el què ets. Segueixo creient que és important valorar el què tenim, i, encara més important valorar amb el què som. Igualment, això no vol dir que m'hagi de conformar, sinó que si en tinc ganes, em puc posar objectius, per evolucionar i estar encara més contenta amb el què sóc. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada